Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Wednesday, February 1, 2012

Brasil-eventyret går mot slutten..

Ja nå har jeg ikke mange ukene igjen, før jeg er tilbake i Norge.. Det har gått veldig fort må jeg si!! Jeg fått mange nye erfaringer og tanker. Mye har jeg opplevd, og mange nye mennsker har jeg blitt kjent med.. her er noen minner fra mnd.her.. i bilder

21 årsdagen til Tainara. Veldig godt kake. Tror jeg har spist mer kake her i Brasil, enn jeg har gjort i løpet av hele livet
På feira (marked)
En handlevogn med kokosnøtter

Måtte bare ha dette bilde med..er jo selveste påskebilde dette!

Budskapet passet godt i bloggen min :)
Praia! Strand! Brasils pryd. 6-7 min gange fra hvor jeg bor

Tivoli
Sett søtere barn?! Dette er fra Nytt Håp, dagsenteret jeg har hjulpet litt til på
Min datter!! Jaine <3

Familien ute på isbar :P
Søster Tainara

Mango!! Med mangotre i hagen..har det blitt mye mango på meg :P

Hjemmelaget julekalender..noe som ikke er normalt her. Familien likte den veldig godt, og kunne ikke forstå hvorfor den skulle ta slutt den 24..kunne jo bare fortsatt mente de :)
Her har jeg hatt noen tøffe og svette timer.. Academia..treningsstudio :)
I Caruaru ble jeg kjent med en fantastisk familie.. her er to av døtrene..
Isabela og Jessica

Tainara kom inn på legestudie :) Når noen klarer opptaksprøven for å komme inn på Universitet..barbere jentene bort litt av øyenbrynet..og guttene barbere hodet.. dette er stas! og veldig prestisje
Patrìcia er en av mine bestevenner her.. Bildet er tatt på nyttårsaften
Så var det jo spennde da jeg var invitert til en skole for å prate om kultur og opplevelser
Porto de Galinhas, med nydelige strender



Meg, Rayssa og Rafael mater fisker

Rayssa er en annen god venninne..her er vi på "landet"..bestemoren gård


Og slik vokser altså bananer..           

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I'm Really Happy When see your pretty smile that SHINING ON YOUR FACE , When see you leaf your nice dairies on this page.
    Take care yourself!

    Your Happy Friend.

    ReplyDelete
  3. Hi my happy friend!! :)
    Thank you so much! Now you can see a little bit of my life here. Nice to know that some one is looking on this page..

    Stay happy :-)

    ReplyDelete