Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Wednesday, February 22, 2012

Fødselsdag og Karneval!!

Jeg må si jeg var jo spent på hvordan fødselsdagen min ville bli i år, uten venner og familie i Norge.. Men jeg er storfornøyd. Innholdsrik dag!! Først ble jeg spandert middag på - kinarestaurant av Pastor Adriano, Danielly og Rebecca. Så tok jeg turen til menigheten hvor ungdommene var samlet (leir). Der ble det bading i bassenget. Var rart..har liksom aldri badet på bursdagen min før.. Det er tradisjon her for å kaste egg på bursdagsbarn..,men slapp heldigvis unna det :D På kvelden hadde ungdommen stelt i stand supriseparty for meg (som familien min her hadde kjøpt inn, kake,brus, ballonger). Mamma ringte fra Norge å gratulerte meg med dagen :) Og hele kvelden ble avsluttet med en tur til sentrum, Recife..for å få med seg litt Karneval..
På kinarestaurant

Bading :) Ble selvsagt kastet uti ..med klær på

Surpriseparty :)
En tradisjon er at bursdagsbarnet skal stikke fingen i kaka.. ikke spør meg hvorfor..?

Mange kler seg ut på Karneval. Her har vi noen romere tror jeg..

Scary!!

Minnimus fikk seg en dans

Karneval er ikke akkurat det tryggeste..mye galskap..jeg fikk jo med meg litt da.. men tok noen opptak fra tv..så her kan dere se litt.  Mangle ikke på kreativitet hvertfall
Karneval er stort her!! Hele landet feire. (Skal liksom være siste sprell..før fasten og påske..) Alle butikker og skoler er stengt for 4 dager. Fargerikt, og munter musikk..men mye trist og vanskelig skjer i løpet av disse dagene

No comments:

Post a Comment