Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Wednesday, February 22, 2012

Et lite stykke Brasil


Hva jeg forbinder med Brasil (utenom folka da): Bananer, Fejao (bønner), Melkepulver, SUKKER (var ikke så mye sukker igjen..tenkte først..det var jo dumt med tanke på bilde..men egentlig ikke..er jo bare med å vise hvor mye sukker det går med her =P), kaffe, hvittbrød, leite condensado, guaranà brus, parfyme (braselianere elsker lukter), neglelakk, egg, ijammi (den brune dingsen..en rot. veldig godt. spist det til kveldsmat hver kveld..minne meg litt om potet) og ikke minst Havaianas sandaler.

Har opplevd og lært mye her disse nesten 6 mnd. Er veldig takknemlig for å fått denne muligheten!! Gracas à Deus!

Men det skal bli godt å komme hjem..til mitt lille land. Har velfunnet ut jeg er mer norsk enn jeg trodde.
Takk til dere som har følgt meg her i Brasil... og hvem vet..kanskje kommer det flere innlegg senere..for drømmene og eventyrene fortsetter ...  =D

No comments:

Post a Comment