Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Saturday, March 9, 2013

Hola! Turen går til Spania!

Nå er det lenge siden sist.. ganske så på året..
Og det er på tide med nye reiser og nye blogginnlegg.
Som "nytt og nyttig -guide" vil det bli endel farting..min første destinasjon er; Catalonia.. som ligger nordøst i Spania. Dette blir spennede og utfordrende! Etter å ha fått turnuslista, ser jeg at på nesten 2,5 mnd får jeg kun 5 fri dager (og noen flere "standby"dager), så hvor mye blogging det blir... vi får se ;)

Allerede førstkommende mandag blir jeg sendt avgårde til Andalucia, opplæringsuke.
Så bære det av sted til Catalonia etter nesten 2 uker hjemme.

Hasta luego

No comments:

Post a Comment