Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Thursday, September 29, 2011

Min brasilianske familie

Augusto, Elania og Tainara (sammen med katten Shena)


Dette er deres kjære Bia. Hun er 14 år gammel, og det merkes! Hun er blind og har mistet tennene sine..derfor henger tungen ut slik den gjør.. hun er bare skjønn..stakkars, støte stadig borti veggen. Hun har kreft i munnen og i magen..så snart går det til hundehimmelen
Bianca, hun er en siameser. Har knall blå øyne!
Fikk ikke snudd bilde, men er så skjønn, så måtte bare ha det med
 Hera (uttales Era), var tidligere en "slumdog" (men ikke millioner). Men så fikk hun komme å bo i huset her..eller rettere sagt hun bor i uthuset. Jeg liker hun godt. Men hun hopper for mye. Ønsker å gå tur med henne. Kan ikke være bra å bare være på samme plass dagen lang, men hun drar visst utrolig mye!! så da vil det være hun som går tur med meg, og ikke motsatt.
Her har vi perseren Shena igjen..fikk ikke snudd henne heller

Jeg kunne ikke fått en bedre familie her. Da de tok i mot meg på flyplassen, stod de klar med denne plakaten :) Henger nå på veggen på rommet mitt

3 comments:

  1. Så koslig familie du har. Er jo flere dyr i familien, enn mennesker. Men d gjør vell bare til at du trives enda bedre. Savner vell ikkje så mye Wici da vell????????????????? Love u a lot!

    ReplyDelete
  2. En til ting... Har du lær noe Portugisisk no då?

    ReplyDelete
  3. Jo du.. eg savne Vicky!! men prove ikke tenke paa d. Saa lenge hu har d bra..gaar d bra for meg.. Jo da.. eg skjonner mange ord..men verre aa si dem, eller aa skjonne dem naar folk snakker fort.. skal sjekke ut et spraakkurs paa onsdag, saa da blir d kanksje litt fortgang i sakene.. Foler meg ueffektive om dagen.. e varmt..saa blir bare slov.. en slove Leila.. tar tid aa innfinne seg i en slik ny tilstand ;)

    ReplyDelete