Vi bærer på drømmer alle sammen. Gud har lagt dem der - ikke for at vi bare skal drømme, men for å Finne!
Han har mange planer for oss, som noen ganger kan virke overveldende. Men Han vet..hva han gjør

Dessverre ofte blir vi hindret i å følge disse drømmene- av hvem? Av oss selv for det meste. Frykt, bekymringer..tanker som; jeg kan jo ikke det, hva vil andre si?, unormalt, det er farligt, en dag..,men ikke nå..

Gud har noe mer for oss -mye mer. Du vet det. Kjenner det i hjerte. Noen ganger trør vi feil..andre ganger går vi i blinde..,men Lev DIN historie. Følg fotsporene som ligger foran deg (Ef.2,10). Som bloggnavnet sier: Gå med ditt hjerte og følg dine drømmer. Selv om du må, som Egil Svartdahl sa så bra en gang: DO IT AFRAID!

Håper du vil leve ut dine drømmer. Nå skal jeg følge èn av mine... og turen går til Brazil.

Thursday, September 29, 2011

Telefon og adresse

Noen har spurt om adressen min her og telefonnr.  :)
Adressen er: Leila Rikstad,
R. Coronel Dario Ferraz De Sá, 231
Candeias-Jab. Dos Guararapes
PE- BRASIL CEP: 54430-090

Telefonnr. t Casa: 005581 34684038
Mobilen min: 005581 84216931 
jeg tar skjeldent inn mitt norske simkort, saa skal en ha tak i meg paa mobil..bor en bruke dette Brasilianske nr. Men jeg kan ikke sende meld.tbake.. er noe tull med det, men skal prove aa faa fiksa det :)

No comments:

Post a Comment